بازاريابی در بنگاه های کارآفرين (مفاهيم بنيادين و کاربرد آنها در کسب و کارهای جديد
نویسنده:
دکتر مهران رضوانی - امير محمد گلابی
مترجم:
سال نشر:
1390
صفحه:
244
نوبت چاپ:
1

مقدمه................................................................................................................ 13

 

فصل اول: بازاريابي در كارآفريني......................................................................... 15

 

فصل دوم: شناسايي و ارزيابي فرصت هاي واقعي نهفته در بازار......................... 41

 

فصل سوم: نقش تحقيقات بازاريابي در موفقيت كارآفرينانه.................................... 61

 

فصل چهارم: درك مشتريان و رقبا........................................................................ 83

 

فصل پنجم: بخش بندي، هدف گذاري و موقعيت يابي............................................ 107

 

فصل ششم: توسعه محصولات و خدمات جديد..................................................... 127

 

فصل هفتم: برندسازي كارآفرينانه........................................................................ 151

 

فصل هشتم: قيمت گذاري كارآفرينانه.................................................................. 171

 

فصل نهم: توزيع كارآفرينانه.................................................................................. 185

 

فصل دهم: ترفيع كارآفرينانه................................................................................ 203

 

فصل يازدهم: برنامه بازاريابي كارآفرينانه.............................................................. 233

 

منابع فصل.......................................................................................................... 248

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی کارآفرینی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved