فرصت ها و ايده های کارآفرينی تحليل و ارزيابی محيطی
نویسنده:
جهانگير يدالهی فارسی - اميرمحمد گلابی - رزا مهرابی
مترجم:
سال نشر:
1390
صفحه:
340
نوبت چاپ:
1

مقدمه مؤلفان/13

 

فصل اول: نقش فرصت در كارآفريني/17

 

فصل دوم: كارآفرين؛ منشاء ايده يابي و تشخيص فرصت/41

 

فصل سوم: محيط، منشاء ايده يابي و تشخيص فرصت ها/59

 

فصل چهارم: تغييرات محيطي؛ ايده ها و پنجره هاي فرصت/81

 

فصل پنجم: فرصت ها و ايده هاي ظهور فناوري ها، محصولات جديد

و پيشگامان بازار/109

 

فصل ششم: تكامل تدريجي بازار: گوشه هاي بازار و فرصت هاي نهفته در آنها/139

 

فصل هفتم: روند تغييرات و ظهور فرصت ها وايده ها در گوشه هاي بازار/163

 

فصل هشتم: فرصت ها و ايده هاي نشأت گرفته از پيوندها و ارتباطات صنعتي/183

 

فصل نهم: فرصت ها و ايده هاي نهفته در محيطي مملو از موانع و محدوديت ها/211

 

فصل دهم: راه اندازي كسب و كار و رويارويي با ناملايمات محيطي/235

 

فصل يازدهم: يادگيري كار آفرينانه از شكست ها، ناكامي ها و موفقيت ها/253

 

فصل دوازدهم: سياست هاي دولتي و توسعه كسب و كارهاي جديد/277

 

فصل سيزدهم: سنخ شناسي كارآفرينان/307

 

منابع كتاب/325

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی کارآفرینی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved