آیا کارآفرینی مرده است؟
نویسنده:
اسکات ای . شین
مترجم:
دکتر غلامحسین حسینی نیا، دکتر مرضیه بختیاری، دکتر سمیه عربی
سال نشر:
1401
صفحه:
362
نوبت چاپ:
1

گسترش کسب و کارهای جدید، مبتنی بر توسعه کارافرینی خرد، در کنار حذف کسب وکارهای بزرگ (کارفرمایی)، یکی از راههای افزایش بهره وری در اقتصاد است. این کتاب با پرداختن به این مقولها می تواند بینش های ارزشمندی برای ارکان کلیدی (سیاستگذاران، کارآفرینان، نهادها و جامعه علمی)ایجاد کند.

فصل اول: یک چیزی اتفاق می افتد،اما ما نمی دانیم که چیست؟ /31

فصل دوم: اخبار خوب : بسیاری از معیارهای کارآفرینی بهبود یافته اند / 51

فصل سوم : درآمد کارآفرینی در حال  افزایش است / 77

فصل  چهارم : در اوج بودن / 97

فصل پنجم : مفاهیم ضمنی کسب و کارهای نوپا با رویکرد کارفرمایی / 121

فصل ششم: این فقدان سرمایه نیست  / 143

فصل هفتم :  قانون گذاران مقصر نیستند / 163

فصل هشتم: مالیات های بیشتر علت نیست  / 185

فصل نهم : این کاهش به خاطر عدم مهاجرت نیست / 199

فصل دهم: جمعیت سال خورده دلیل نیست  / 215

فصل یازدهم:  کاهش رشد جمعیت استدلال خوبی نیست  / 227

فصل دوازدهم: افزایش میزان بدهی دانشجویان دلیل نیست  / 241

فصل سیزدهم: عدم انگیزه را سرزنش نکنید  / 263

فصل چهاردهم: کارمندان خیلی گران شده اند /281

فصل پانزدهم: کسب و کارهای زنجیره ای، کار فرمایان مستقل را جایگزین کرده اند   /305

فصل شانزدهم : داستان هایی که داده ها بیان می کنند  / 321

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی کارآفرینی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان انتشارات جهاددانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2022 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved