«بازاریابی کارآفرینانه» شامل مفاهیمی همچون بازار هدف، ارتباط قیمت و کیفیت، قیمت آستانه، حاشیه سود توزیع کننده و تکنیکهای افزایش فروش است که حتی اغلب کارآفرینان با آنها آشنا نیستند؛ لذا، این عدم آشنایی و دانش ناکافی آنها را در این زمینهها منجر به ایجاد دیدگاه ساده در خصوص مشکلات بازاریابی مینماید. این موضوع بیانگر این مطلب است که چرا بازاریابی کلاسیک در زمان کنونی نمیتواند مورد استفاده قرار گیرد و به یک رویکرد موثر نیاز است؛ تا با فناوری مربوطه به محصولات نوآورانه منجر شده و با آزمایشاتی برای یافتن بخش مناسب بازار و ایجاد راه ورود به آن گسترش یابد و با روشی موثر و خلاقانه برایی بازاریابی محصولات نوآورانه اقدام نمود.
فهرست فصلها
v استفاده از بازاریابی بهمنظور خلق یک کسبوکار جدید
v شناسایی یک برنامه و بازار
v بخشبندی در بازار برای به حداکثر رساندن ارزش یک محصول جدید
v پذیرش محصول و انتشار آن توسط مشتریان نوآور
v رقابت در بازار
v فرآیند توسعه مشتری محور
v توسعه برنامه بازاریابی و فروش
v بخش فروش و توسعه مشتریان
v توسعه قابلیتهای بازاریابی و فروش شرکت
v منابع
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
کارآفرینی
|