دنیای رسانههای اجتماعی با سرعت حیرتآوری به پیش میرود. موتورهای جستجو و شبکههای اجتماعی به طور مداوم در حال تغییر قوانین بازی هستند و تاکتیکها و استراتژیها نیز به منظور هماهنگی با این قوانین جدید تغییر میکنند. تلاش برای آگاهی کامل و دائمی از این تغییرات در تک تک شبکههای اجتماعی میتواند امری طاقتفرسا باشد، اما مهم نیست که این تغییرات چه قدر سریع رخ میدهند چرا که اصول پایه، یکسان باقی میماند. تمرکز این کتاب بر اصول پایه بازاریابی رسانههای اجتماعی است و به شما خواهد آموخت که چگونه خود را با هر تغییری که در آینده رخ خواهد داد انطباق دهید. اگر اصول پایه را رعایت کنید بقیه موارد ساده خواهند بود. این کتاب رویکردی عملگرایانه دارد و متمرکز بر اقداماتی است که در راستای استفاده از رسانههای اجتماعی به منظور بازاریابی محصولات و خدمات میبایستی انجام شوند.
پیشگفتار /15
استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی /17
یادگیریمواردی در ارتباط با شبکه های اجتماعی /69
مدیریت استراتژی رسانه های اجتماعی /223
نتیجه گیری /247
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
رسانه
|