دنیای رسانه ای شدۀ امروز، تحولات جدی را در حوزه اطلاع رسانی، پیش روی مخاطب قرار داده است. اگر روزگاری خبر صرفاً از کانال رسانه های رسمی تولید می شد، امروزه خبر را میتوان در کانال های متفاوتی تولید و توزیع کرد. این کانال ها، رسانه های مرسوم را کنار زده اند و به جریان اصلی سپهر رسانه ای دنیا تبدیل شده اند. شبکه های اجتماعی امروزه، صرفاً پیام رسان نیستند، بلکه کانالی برای تولید یا فراوری و در نهایت توزیع محتوا هستند. این پدیده مدیون پیشرفت تکنولوژی در حوزه ارتباطات است که امکان انتقال پیام را همه زمانی و همه مکانی کرده است.
فصل اول: مفاهیم و اصطلاحات آینده
فصل دوم: تحولات در عصر شبکه های مجازی
فصل سوم: روندها، پیشران ها و بازیگران شبکه های اجتماعی
فصل 4: سناریوهای آینده، پیامدها و بازخوردها
فصل 5: به سوی روزنامه نگاری رباتی
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
رسانه
|