رویکردهای نوین در توسعه بازارهای مالی از منظر دانش -
نویسنده:
دکتر بهاره بنی طالبی دهکردی
مترجم:
-
سال نشر:
1402
صفحه:
362
نوبت چاپ:
1

کتاب «رویکردهای نوین در توسعه بازارهای مالی از منظر دانش» به قلم دکتر بهاره بنی طالبی دهکردی دانشیار و عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در 361 صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهي استان وارد بازار نشر شده است.

 در معرفی کتاب آمده است: در دنیای پرتحول امروز، کشورهای توسعه‌یافته با استفاده از ظرفیت بازارهای مالی می‌توانند نقش مهمی در توسعه و پیشبرد اهداف اقتصادی خود داشته باشند و در صورت توسعه بازارهای مالی، وضعیت پایدار‌تری را تجربه کنند؛ چراکه مسائل متعددی نظیر انتقال سرمایه‌های خرد به بخش تولید که لازمه توسعه بخش‌های مختلف اقتصاد است ، از این رهگذر با کیفیت بیشتری صورت می‌گیرد. در واقع بازارهای مالی با توسعه بسترهای لازم می‌توانند مسیر تشکیل سرمایه را برای کشورها هموار کنند؛ امری که بدون‌شک منوط به کاهش ریسک‌های سیستماتیک و فراهم‌ نمودن مسیر لازم برای فعالیت اقتصادی ایمن، است. در اين ميان پرداختن به مبانی دانشی نوین در این حوزه موضوعی، یکی از زیرساخت های نظری است که غنای مفهومی راهبردهای توسعه نظام بازارهای مالی کشورها را امکان پذیر می سازد.

 یاد آور مي شود انتشارات جهاد دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري که به صورت تخصصي در حوزه نشر دانشگاهي فعاليت مي کند، تلاش مي کند در کوتاه ترين زمان ممکن آثار دانشگاهيان و اساتيد (اعم از تاليف و ترجمه و پايان نامه هاي شاخص دانشجويي) را به چاپ برساند و اساتيد دانشگاهي و صاحب نظران و مولفان مي توانند براي اخذ مشاوره در خصوص مراحل تاليف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهي استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبيعي- معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي مراجعه کرده و يا با شماره 32320323يا 32320070 و در روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنين تارگاه jchb.ir براي کسب اطلاعات بيشتر اعلام مي شود.

پیشگفتار

فصل اول: کارآفرینی بازار مالی از منظر هوش هیجانی

فصل دوم: ساختار فراکتالی در بازارهای مالی

 فصل سوم: نوآوری دیجیتال در بازارهای مالی

 فصل چهارم: مدیریت ریسک بازارهای مالی  با رویکرد تاب آوری

 فصل پنجم: اعتماد سازی و سرمایه گذاران

 فصل ششم: تحولات حوزه فین تک از منظر دانش

 فصل هفتم: مسئولیت اجتماعی و متاورس رنسانس خدمات مالی

 فصل هشتم: مدیریت چرخه عمر دارایی و اینترنت اشیا

 فصل نهم: آثار خلاف قاعده تقویمی و تکنیک الکتره

 فصل دهم: مدیریت دانش و حسابداری

 

 

 

 

 

 

 


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved