برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه مبتنی بر آموزش باز و از دور
نویسنده:
محمد رنج پور آذریان- محسن ضرغام
مترجم:
سال نشر:
1403
صفحه:
186
نوبت چاپ:
1

رسالت و مأموریت اصلی دانشگاه‌های ایران توجه به مقوله فرهنگ حفظ و شکوفایی فرهنگ و تمدن اسلامی است. مدیران فرهنگی دانشگاه‌های کشور قبل از اقدام برای برنامه‌ریزی فرهنگی باید اصل بنیادی اصلاح و شکوفایی فرهنگ از طریق برنامه ریزی را بپذیرند. با پذیرش این اصل گام بعدی یافتن و به کارگیری الگوها و روش‌های مناسب برنامه ریزی فرهنگی است. بر این اساس با توجه به اهمیت و جایگاه برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه این کتاب به ابعاد و مولفه های برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه باز و از دور می‌پردازد.

فصل اول: کلیات برنامه‌ریزی و فرهنگ / 11

فصل دوم: برنامه‌ریزی فرهنگی / 40

فصل سوم: الگوهای برنامه‌ریزی فرهنگی / 73

فصل چهارم: برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه باز و از راه دور/ 101

فصل پنجم: چارچوب برنامه‌ریزی راهبردی فرهنگی دانشگاه باز و از راه دور / 135

فصل ششم: ابعاد برنامه‌ریزی راهبردی فرهنگی دانشگاه باز و از راه دور / 163


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved