راهنمای طرح ریزی بازار دستیابی به طرحی برای موفقیت در مدیریت بازار کسب و کارها
نویسنده:
دیوید اچ.بانگز
مترجم:
میثم شفیعی رود پشتی -ابوالفضل آخوندزاده
سال نشر:
1397
صفحه:
330
نوبت چاپ:
0

تعریف مورد علاقه من از بازاریابی عبارت است از:خلاقیت،رضایت مشتریان و حفظ ایشان. هر تجارتی (به طور کلی،هر سازمانی)تنها تا زمانی رونق خواهد داشت که همگام با جریان پیوسته ای از مشتریان جدید حرکت کند. حتی اگرکار خود را برپایه مستحکمی از مشتریان وفادار آغاز کنید،در اثر نوسانات اقتصادی، خروج افراد از قلمرو بازرگانی تان،دست اندازی رقبای جدید و غیر مستقیم ،تغییر سلیقه ها(ذائقه ها) و عادت هاو مجموعه ای از تغییرات دیگر،هرسال چیزی حدود 30درصد از آنها ریزش خواهند داشت.

فصل اول:طرح استراتژیک بازارپردازی سریع 

فصل دوم:مروری بر بازارپردازی

فصل سوم:تولیدات و خدمات

فصل چهارم:مشتریان و مشتری های احتمالی

فصل پنجم:تحلیل رقابت

فصل ششم:قیمت گذاری

فصل هفتم:توزیع و روش های فروش

فصل هشتم:نقاط قوت و ضعف

فصل نهم:تبلیغ و ترفیع

فصل دهم:بازار پردازی راهبردی

فصل یازدهم:طرح بازارپردازی

فصل دوازدهم:بازار پردازی و اینترنت

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
هنر و معماری معماري و شهرسازی
مديريت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved