تربیت بدنی رشدی برای همه کودکان ا ز تئوری تا عمل (جلد اول )
نویسنده:
فرانسیس کلیلند دانلی / سوزان اس .مولر /دیوید ال .گالاهو
مترجم:
سعید ولدی / محسن وحدانی
سال نشر:
1401
صفحه:
370
نوبت چاپ:
1

برنامه درسی تربیت بدنی مجموعه ای از فرصت های تربیتی را فراهم می کند که درآن دانش آموزان از طریق ایفای نقش مؤثر و فعال خود، ضمن کسب ، حفظ و توسعه سواد بدنی و سبک زندگی سالم و فعال در طول عمر، قادر خواهند بود در تمام ابعادو ساحت های تربیتی رشدحرکتی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ... رشد کنند. لذادر تمام کشورهای جهان این درس ازنظر رشد جسمانی-حرکتی و اهداف تربیتی اش ازاهمیت زیادی برخوردار است و به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی مطرح شده و موردتوجه در راستای تقویت و ارتقاء سوادبدنی قرار می گیرد.

بخش اول: یادگیرند ه

 1- تربیت بدنی رشدی باکیفیت

۲ - کودک سالم

 3- تفکر، احساس و اجتماعی شدن کودک

۴ -کودک پرتحرک

بخش دوم: محتوای حرکت و محیط یادگیری

 5- چارچوب حرکت

6- محیط و تکلیف

 7- طرح تمرین مهار ت های حرکت

بخش سوم: طراحی آموزشی

 8- تربیت بدنی مبتنی بر استانداردها

 9- ارزیابی یادگیری دانش آموزان

۱۰ - طراحی و به کارگیری تجارب یادگیری

۱۱  - یادگیرندگان گوناگون

۱۲- مدیریت کلاس

           منابع و مآخذ

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی تربیت بدنی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved