مدیریت و برنامه ریزی گردشگری، تبلیغ و ترجیح آن با نگاه علمی و مبتنی بر مدیریت دانش برای توسعه فعالیت های گردشگری لازم و ضروری است. در دنیای امروزی گردشگران لازم و ضروری است. در دنیای امروزی گردشگری یکی از علوم جدید و میان رشته ای است که بایستی گردشگران، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و فعالان این حوزه از علم و تخصص کافی نسبت به علوم گردشگری دارا باشند تا بتوانند در بخش های مختلف گردشگری در عرصه های ملی و بین المللی نیازمند مدیران حرفه ای است که ازعلم و دانش و آگاهی لازم در حوزه های مختلف علوم گردشگری بهره مند باشند.
فصل اول: کلیات /19
فصل دوم: آشنایی با معانی، مفاهیم، اجزا و گونه شناسی گردشگری /63
فصل سوم: سیستم گردشگری /117
فصل چهارم: مدیریت منابع انسانی در گردشگری /195
فصل پنجم: مدیریت گردشگری پایدار /241
فصل ششم: آشنایی با الگوهای رفتاری در گردشگری /299
فصل هفتم: برنامه ریزی و مدیریت گردشگری /335
فصل هشتم: آشنایی با اصول بنیادین بازاریابی گردشگری / 357
فصل نهم: اثرات گردشگری /425
فصل دهم: آینده گردشگری / 489
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
گردشگری
مديريت |