-
نیمه‌نهایی و فینال مسابقات پایان‌نامه و کتاب سه ‌دقیقه‌ای این هفته برگزار می‌شود
شنبه, 14 آبان,1401
نیمه‌نهایی و فینال مسابقات پایان‌نامه و کتاب سه ‌دقیقه‌ای این هفته برگزار می‌شود
مرحله نیمه‌نهایی و فینال مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای و مسابقات ملی کتاب سه‌دقیقه‌ای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (16 و 17 آبان) به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دبیرخانه مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای اعلام کرد، مرحله نیمه‌نهایی ششمین دوره از این مسابقات روز دوشنبه (16 آبان) و فینال آن روز سه‌شنبه (17 آبان) برگزار خواهد شد.

مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌ دقیقه‌ای (3MT) رویدادی فرهنگی است که از سال 1395 توسط سازمان انتشارات و در چارچوب جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی آغاز شده است. این مسابقات در صدد آن بوده که رشد و تقویت توانمندی‌های ارتباطی دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای تبدیل ایده‌های دانشجویی به محصولات کاربردی و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سطوح مختلف را محقق سازد و در عین حال به دانشجویان کمک کند تا تصویر روشن‌تری از نیازهای واقعی جامعه در ذهن داشته باشند. در این رویداد که مطابق با استانداردهای بین‌المللی و با اخذ مجوز دانشگاه کوئینزلند استرالیا به عنوان مبدع این مسابقات در دنیا، برگزار می‌شود، هر شرکت‌کننده در مدت زمان سه دقیقه خلاصه‌ای کاربردی از پایان‌نامه یا رساله خود را ارائه می دهد.

فراخوان ششمین دوره این مسابقات آذر‏‌ماه 1400 اعلام شد و ثبت نام داوطلبان و اجرای مرحله مقدماتی در 18 واحد سازمانی جهاد دانشگاهی شامل آذربایجان غربی، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکزی، هرمزگان، هنر، کرمان، گیلان، همدان، یزد، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه علم و صنعت انجام گرفت.

همچنین، بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای، مرحله نیمه‌نهایی دومین دوره از این مسابقات روز دوشنبه (16 آبان) و فینال آن روز سه‌شنبه (17 آبان) برگزار خواهد شد.

فراخوان دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای از آذر ماه سال 1400 توسط 15 واحد از واحدهای جهاد دانشگاهی در 12 استان کشور شامل تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، اصفهان، قزوین، گیلان، مازندران، فارس، مرکزی، همدان، یزد و کردستان اعلام و ثبت نام دانشجویان نیز همزمان با آن آغاز شد. مجموعاً 255 دانشجو در مرحله مقدماتی این مسابقات در استان‌های مذکور مشارکت کرده‌اند.

مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای رویدادی است که معطوف به هنر و فنون معرفی کتاب برگزار و در آن تلاش می‌شود تا از یک سو بتوان از ظرفیت‌های دانشجویان در معرفی کتاب‌های ارزشمند استفاده کرد و از سوی دیگر مهارت‌‌های ارتباطی فن بیان و بیش از همه انگیزه کتاب‌خوانی و مطالعه را در دانشجویان تقویت کرد. یکی از اهداف اصلی این مسابقات، به اشتراک گذاشتن تجربه‌های کتاب و کتاب‌خوانی در میان دانشجویان است.

پوستر ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای

پوستر دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved