دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر مجوز ISC گرفت
یکشنبه, 08 اسفند,1400
 دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر مجوز ISC گرفت
چکیده مقالات دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دبیرخانه «دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر» اعلام کرد، این رویداد پژوهشی مجوز نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) را دریافت کرده است. بر این اساس، چکیده مقالات پذیرفته‌شده در این کنفرانس در ISC نمایه می‌شود.

محور اصلی این کنفرانس که نهم خرداد 1401 برگزار خواهد شد، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه نشر از جمله فرصت‌ها و چالش‌های نشر دانشگاهی، اقتصاد و بازاریابی نشر، سیاست‌گذاری نشر، مخاطب‌شناسی، نیازسنجی و تولید محتوا، مالکیت فکری، حقوق معنوی و اخلاق حرفه‌ای در نشر، فناوری‌های نرم و سخت در چاپ و نشر، نشر الکترونیک و تولید محتوای دیجیتال، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، کتاب‌داری، علم اطلاعات و دانش‌شناسی است.

بر اساس فراخوان منتشر شده، محور ویژه این کنفرانس نیز «ادبیات معاصر ایران؛ ابعاد فرهنگی» است که شامل زمینه‌هایی نظیر فرهنگ عامه و ادبیات فولکلور، نظریه و روش پژوهش در ادبیات معاصر، جریان‌شناسی شعر معاصر، جریان‌شناسی نثر معاصر، ادبیات پایداری و مقاومت، ابعاد فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان، نقد ادبی و روایت‌شناسی، ترجمه و ادبیات معاصر، ترویج زبان و ادب فارسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر باید چکیده مقاله خود را در 200 تا 250 کلمه تا تاریخ 15 فروردین 1401 از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی http://pubconf.isba.ir ارسال کنند.

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر در فراخوان دومین دوره این رویداد علمی پژوهشی آورده است: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ از پژوهشگران در تمامی حوزه‌های مرتبط با مطالعات و پژوهش‌های نشر برای ثبت و ارائه مقالات خود در دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر دعوت به عمل می‌آورد.

بر اساس این فراخوان، شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر و ارائه مقاله در این کنفرانس علمی پژوهشی بدون هزینه ثبت‌نام است. پذیرش مقالات در این کنفرانس نیز بر اساس نتیجه داوری  خواهد بود. چکیده مقالات پذیرش‌شده در مجموعه‌ای منتشر خواهد شد و صاحبان آثار برگزیده نیز در قالب پنل‌های علمی این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved