-
جزئیات برنامه نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر اعلام شد
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
جزئیات برنامه نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر اعلام شد
جزئیات برنامه نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر سه شنبه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 21 در سالن دفتر مرکزی جهاددانشگاهی  برگزار می شود.

 در افتتاحیه این کنفرانس، دکتر عیسی علیزاده  معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و رییس شورای سیاستگذاری کنفرانس، دکتر محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر سعید هاشمی دبیر علمی کنفرانس و رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و دکتر حامد علی اکبرزاده رییس کنفرانس و رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی سخنرانی خواهند کرد. همچنین ویدیو سخنرانی دکتر جنیفر بیرن  استاد دانشگاه سیدنی و دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس بنیاد سعدی و فرهنگستان زبان و ادب فارسی پخش خواهد شد. افتتاحیه این مراسم از ساعت 9 الی 10:15 خواهد بود.

 در ادامه مراسم 5 پنل علمی برگزار می شودکه 3 پنل به زبان فارسی و 2 پنل به زبان انگلیسی خواهد بود. پنل اول با  مو ضوع مسائل کلیدی در نشر و توسعه فرهنگی از ساعت 11 الی 12:15، پنل دوم با موضوع سیاست و سیاستگذاری در نشر از ساعت 14 الی 15، پنل سوم با موضوع پژوهش های نشر از ساعت 15:45 الی 16:45 و پنل چهارم با موضوع ترجمه و توسعه فرهنگی از ساعت 17:30 الی 18:30 برگزار می شود.

 اختتامیه این کنفرانس با سخنرانی دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی  از ساعت 19 الی 19:15 خواهد بود و سپس  پنل پنجم با موضوع مطالعات ترجمه از ساعت 19:45 الی 21 برگزار می شود.

این برنامه از طریق سایت جهاددانشگاهی به نشانی http://acecr.ac.ir و سایت‌های http://roytab.ir ،    http://isba.ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

جزئیات برنامه کنفرانس به پیوست آمده است.

 

دانلود برنامه کنفرانس


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved