-
احکام اعضای کنفرانس نشر از سوی دکتر طیبی صادر شد
شنبه 4 بهمن 1399
احکام اعضای کنفرانس نشر از سوی دکتر طیبی صادر شد
رییس جهاد دانشگاهی با صدور احکامی، اعضای نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر را منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، بر اساس احکام صادر شده از سوی رییس جهاد دانشگاهی، دکتر سیدسعید هاشمی به عنوان دبیر علمی و دکتر عیسی علیزاده به عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر منصوب شدند.

 

در همین حال، دکتر طیبی طی احکامی دکتر حامد علی‌اکبرزاده را به عنوان رییس نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر و توحید اسدی را به عنوان دبیر اجرایی این رویداد علمی‌پژوهشی منصوب کرد.

 

نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر رویدادی است که به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود. در فراخوان این کنفرانس آمده است: از پژوهشگران در تمامی حوزه‌های مرتبط با مطالعات و پژوهش‌های نشر برای ثبت و ارائه مقالات خود در نخستین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر دعوت به عمل می‌آید. آثار پژوهشی مرتبط با «ترجمه و توسعه فرهنگی» که به عنوان محور ویژه این کنفرانس مشخص شده‌ است، به طور خاص مورد توجه قرار دارد.

 

آخرین مهلت ارسال چکیده برای شرکت در این کنفرانس هفتم اسفند 1399 اعلام شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و دریافت جزئیات درباره این رویداد می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://pubconf.isba.ir مراجعه کنند.


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved