چابکی برای همه (ایجاد سازمانهای سریع، منعطف و مشتری محور)
نویسنده:
لمی متیو
مترجم:
تقی جاودانی گندمانی/ مهناز افشاری
سال نشر:
1398
صفحه:
185
نوبت چاپ:
1

 کتاب « چابکی برای همه (ایجاد سازمانهای سریع، منعطف و مشتری محور) » یک اثر ترجمه ای است که به همت دکتر تقی جاودانی گندمانی عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد و مهناز افشاری منتشر شده است و در هشت فصل تحت عناوین؛  مقدمه، چابکی چیست و چرا اهمیت دارد، یافتن ستارة شمالی، چابکی بدین معنی است که از مشتریان خود شروع می کنیم، چابکی به این معنی است که مشارکت زود هنگام با مشتریان داریم، چابکی بدین معنی است که برای عدم قطعیت برنامه ریزی می کنیم، چابکی بدین معنی است که هر سه اصول راهنما را برای سریع بودن، انعطاف پذیر بودن و مشتری محور بودن دنبال می کنیم، کتاب چابک شما در 185 صفحه در قطع وزیری، ترجمه و به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده استکتاب حاضر یکی از بهترین و جدیدترین کتاب هایی است که سعی نموده در نهایت سادگی چابکی را توصیف و امکان عملی شدن آن را فراهم نماید و افزود: مخاطب این کتاب تمامی کسانی هستند که در خود انگیزه های رقابتی را می بینند و به لزوم دستیابی به چابکی مناسب واقف هستند. کتاب حاضر می تواند با فراهم نمودن شناخت اولیه در خصوص چابکی، چشم انداز مناسبی را به شرکتها و صنایع علاقمند به چابکی فراهم آورد. این کتاب را به طور خاص به همة تیم های نرم افزاری و به طور عام به همة تیم های انسانی و شرکت ها و سازمان های انسان محور توصیه می نماییم..

 

 فصل اول: مقدمه

فصل دوم: چابکی چیست و چرا اهمیت دارد

فصل سوم: یافتن ستارة شمالی

فصل چهارم: چابکی بدین معنی است که از مشتریان خود شروع می کنیم

فصل پنجم: چابکی به این معنی است که مشارکت زود هنگام با مشتریان داریم

فصل ششم: چابکی بدین معنی است که برای عدم قطعیت برنامه ریزی می کنیم

فصل هفتم:  چابکی بدین معنی است که هر سه اصول راهنما را برای سریع بودن، انعطاف پذیر بودن و مشتری محور بودن دنبال می کنیم

فصل هشتم: کتاب چابک شما


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved