سخن ناشر/۹
خلاصه/۱۱
پيشگفتار/ ۱۳
فصل اول: مهارتهاي زندگي، سلامت روان و منبع كنترل
مقدمه/۱۵
تعريف مهارتهاي زندگي/۱۸
ابعاد مهارتهاي زندگي/ ۱۹
اهداف آموزش مهارتهاي زندگي/۲۰
تعريف سلامت روان/ ۲۲
تعريف منبع كنترل/ ۲۳
فصل دوم: اهميت مهارتهاي زندگي در سلامت رواني
اهميت مهارتهاي زندگي در سلامت رواني/ ۲۵
مبناي تئوريكي برنامه آموزش مهارتهاي زندگي/۲۷
پيشينه تحقيقاتي آموزش مهارتهاي زندگي/ ۳۱
فصل سوم: روش بررسي پژوهش
اهميت و ضرورت پژوهش/ ۴۱
روش بررسي پژوهش./ ۴۳
متغيرهاي پژوهش./۴۴
فرضيات پژوهش/۴۵
پرسشنامه سلامت عمومي گلدبرگ (GHQ)/ ۴۶
پرسشنامه منبع كنترل لونسون/ ۴۷
ابزار آموزش مهارتهاي زندگي/۴۸
روشهاي آماري پژوهش/۴۹
فصل چهارم: تجزيه وتحليل علمي
نتايج كمي فرضيات اصلي پژوهش/۵۱
مشاهدات كيفي/۵۴
نتايج كمي فرضيات جانبي پژوهش/۵۵
فصل پنجم: بحث و نتيجهگيري
جمعبندي و نتيجهگيري از پيشينه تحقيقاتي موضوع/ ۶۵
بحث و تبيين يافتههاي پژوهش/. ۶۷
فهرست منابع فارسي./ ۷۵
فهرست منابع لاتين/ ۷۷
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
علوم تربیتی
|