تاثير آموزش مهارت‌هاي زندگی بر سلامت روان و منبع كنترل نوجوانان
نویسنده:
مريم آقاجاني
مترجم:
سال نشر:
۱۳۸۵
صفحه:
۷۹
نوبت چاپ:
۱

سخن ناشر/۹

خلاصه/۱۱

پيشگفتار/ ۱۳

فصل اول: مهارتهاي زندگي، سلامت روان و منبع كنترل

مقدمه/۱۵

تعريف مهارتهاي زندگي/۱۸

ابعاد مهارتهاي زندگي/ ۱۹

اهداف آموزش مهارتهاي زندگي/۲۰

تعريف سلامت روان/ ۲۲

تعريف منبع كنترل/ ۲۳

فصل دوم: اهميت مهارتهاي زندگي در سلامت رواني

اهميت مهارتهاي زندگي در سلامت رواني/ ۲۵

مبناي تئوريكي برنامه آموزش مهارتهاي زندگي/۲۷

پيشينه تحقيقاتي آموزش مهارتهاي زندگي/ ۳۱

فصل سوم: روش بررسي پژوهش

اهميت و ضرورت پژوهش/ ۴۱

روش بررسي پژوهش./ ۴۳

متغيرهاي پژوهش./۴۴

فرضيات پژوهش/۴۵

پرسشنامه سلامت عمومي گلدبرگ (GHQ)/ ۴۶

پرسشنامه منبع كنترل لونسون/ ۴۷

ابزار آموزش مهارتهاي زندگي/۴۸

روشهاي آماري پژوهش/۴۹

فصل چهارم: تجزيه وتحليل علمي

نتايج كمي فرضيات اصلي پژوهش/۵۱

مشاهدات كيفي/۵۴

نتايج كمي فرضيات جانبي پژوهش/۵۵

فصل پنجم: بحث و نتيجه‌گيري

جمع‌بندي و نتيجه‌گيري از پيشينه تحقيقاتي موضوع/ ۶۵

بحث و تبيين يافته‌هاي پژوهش/. ۶۷

فهرست منابع فارسي./ ۷۵

فهرست منابع لاتين/ ۷۷

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی علوم تربیتی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©۲۰۲۵ Iranian Students Booking Agency. All rights reserved