اين کتاب که تا کنون به بيش از 18 زبان دنيا ترجمه شده، با مجوز رسمي از ناشر و نويسنده آن براي اولين بار در ايران با نام «راهنماي کارآفرينان: هدايت گام به گام براي ساختن شرکتي موفق» با حمايت سازمان تجاري سازي فناوري و اشتغال دانش آموختگان، روانه بازار شد.
کتاب راهنماي کارآفرينان، مرجعي ضروري براي همه ي موسسان کسب و کارهاي نوپا، سرمايه گذاران، کارآفرينان و مربيان است. اين کتاب حاصل تجربه اي ده ساله از آموخته هايي درباره چگونگي موفقيت استارتاپ ها و کسب و کارهاي نوپا است.
کتاب راهنماي کارآفرينان، قدم به قدم و با جزييات به کارآفرينان ياد مي دهد که چگونه فرآيند کشف مشتري را در عمل پياده کرده، بوم مدل کسب و کار را براي نظارت بر اين فرايند به کار گيرند و همچنين اطلاعاتي ارزشمند درباره چگونگي کسب، حفظ و افزايش مشتري ارائه ميدهد.
اين راهنماي 600 صفحه اي حاوي بيش از صدها نمودار، مدل، جدول، گراف به انضمام 77 چک ليست با ارزش است که ما را براي ساختن کسب و کاري سودآور هدايت مي کند. اين کتاب کمک مي کند تا:
- از 9 اشتباه مرگباري که مانع موفق کسب و کارها هستند اجتناب کنيم.
- از مدل توسعه مشتري براي تحقق ايده کسب و کارمان استفاده کنيم.
- از بوم مدل کسب و کار براي سازماندهي فرضه هاي کسب و کارمان بهره ببريم.
- مشتريان خود را شناسايي کرده و تعيين کنيم که چگونه آن ها را کسب، حفظ و افزايش دهيم.
آغاز به کار/1
فصل 1/1
مسیر ناکامی : کسب و کار نوپا به هیچ وجه نسخه کوچکی از یک شرکت بزرگ نیست/1
فصل 2/19
راهی به سوی تجلی: فرآیند توسعه مشتری/19
بیانیه توسعه مشتری/31
گام اول کشف مشتری/51
فصل 3/55
مقدمه ای برکشف مشتری/55
فصل 4/71
کشف مشتری، فاز1: بیان فرضیات مدل کسب و کار/71
فصل5/187
کشف مشتری، فاز 2: برای آزمون مشکل « از دفتر و محل کار خود خارج شوی»؛ « ببینید آیا این مشکل برای مردم اهمیت دارد؟»/187
فصل 6/227
کشف مشتری، فاز 3« از دفتر و محل کار خود خارج شوید» و راه حل های محصولات را بیازمایید/227
فصل 7/257
کشف مشتری فاز 4: بررسی مدل کسب و کار و ادامه یا تغییر مسیر/257
گام دوم: اعتبار سنجی مشتری/275
فصل 8/277
مقدمه ای بر اعتبار سنجی مشتری/277
فصل 9/291
اعتبار سنجی مشتری، فاز اول/291
«آماده شدن برای فروش»/291
فصل 10/359
اعتبار سنجی مشتری، فاز دوم/359
از دفتر و محل کار خود خارج شوید و محصولتان را بفروشید/359
فصل 11/415
اعتبار سنجی مشتری، فاز سوم/415
جایگاه محصول و جایگاه سازی شرکت/415
فصل 12/431
اعتبار سنجی مشتری، فاز چهارم/431
سخت ترین سؤال: ادامه یا تغییر جهت/431
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
اقتصاد
|