فصل اول:: تعریف مفاهیم / ۱۵
فصل دوم: رویکردهای مختلف به توانمند سازی و قدرت / ۳۷
فصل سوم: مدل توانمندسازی / ۴۷
فصل چهارم: توسعه و توانمندسازی در بررسی صاحبنظران و محققین / ۷۷
فصل پنجم: ارائه الگوی توسعه و توانمندسازی / ۹۳
فصل ششم: آموزشهای علمیو کاربردی /۱۱۱
فصل هفتم: الزامات مورد نیاز برای توسعه و توانمندسازی مدیران مراکز علمی / ۱۲۳
منابع و مأخذ /۱۳۹
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
علوم تربیتی
|