برنامه درسي گفت مان نظريه، پژوهش و عمل برنامه درسي پيش رفت گرا
نویسنده:
پتریک اسلتری
مترجم:
مصطفی شریف
سال نشر:
1389
صفحه:
375
نوبت چاپ:
1

پيشگفتار/7

درآمد/9

 

بخش اول: پديدايي آموزش مدرسه اي و برنامه درسي

نكته هاي پاياني در راستاي يك نظريه آموزش مدرسه اي ديويد هملتن/ 35

تاريخ آموزش شهري در آمريكا: خلق بهترين سيستم ديويد تا يك/ 43

درباب ريشه هاي دو اصطلاح آموزش كلاس درس و برنامه درسي ديويد هملتن/58

تاريخ برنامه درسي ديويد هملتن/ 81

فهم برنامه درسي به منزله متن تاريخي: تولد و تبديل (1828-1927) پديدايي

حوزه برنامه درسي/ 109

 

بخش دوم: نظريه پردازي برنامه درسي پيش رفت گرا

فهم برنامه درسي به منزله متن تاريخي: تولد و تبديل (1927-1827) جنبش اصلاح

پيش رفت گراي برنامه درسي/142

ديويي و طرف داران هربارت: تكوين يك نظريه برنامه درسي هربرت كليبارد/169

اعتقاد نامه آموزشي من جان ديويي/ 184

كودك و برنامه درسي جان ديويي/195

تغيير مورد نياز در رويه كميته نوسازي برنامه درسي حوزه مطالعه هاي

اختماعي هارولدراگ/213

نقد و نظري بر بنيادهاي برنامه ريزي درسي جورج كونتز/221

آيا مدرسه ها جسارت بناي يك نظم نوين اجتماعي را دارند؟ جورج كونتز/ 241

 

بخش سوم: نقد نظريه برنامه درسي پيش رفت گرا

تلاش برا جاي گاهي رفيع تر: نقد و نظري بر بنيادهاي حوزه برنامه درسي دكرواكرا/254

كودك و برنامه درسي جان ديويي: يك قرن بعد دي سي فليپس/277

فهم برنامه درسي به منزله متن تاريخي: بحران، تبديل و بحران (1969- 1928)/ 298

منبع ها/313

 

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی علوم تربیتی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved