اقتصاد مديريت
نویسنده:
محمدرضا صادقي مقدم
مترجم:
سال نشر:
1387
صفحه:
149
نوبت چاپ:
1

اقتصاد مديريت براي اينكه راه حل هاي مربوط به مسائل تصميم گيري كه مديران با آن مواجه اند را فراهم آورد از علوم تصميم گيري، نظريه هاي علم اقتصاد و مسائلي كه رو در روي مديران جهت تصميم گيري قرار دارد كمك مي گيرد. براي فرايند تصميم گيري در بنگاه هاي اقتصادي، ابتدا اهداف بنگاه مشخص مي شود، سپس مسأله مورد نظر به صورت دقيق تعريف مي گردد، در مرحله سوم راه حل هاي ممكن مشخص مي شوند، در مرحله بعد از ميان راه حل هاي ممكن، بهترين راه حل انتخاب مي گردد و در آخرين مرحله، راه حل انتخاب شده به اجرا گذاشته مي شود.

كتاب حاضر مشتمل بر 9 فصل مباحث مقدمه اي بر اقتصاد مديريت، تكنيك هاي بهينه يابي، تصميم گيري تحت شرايط عدم اطمينان و مخاطره، تقاضا و تخمين آن، برآورد تقاضا، نظريه هزينه و ساختار بازار را مورد بررسي قرار مي دهد.

كتاب «اقتصاد مديريت» در 149 صفحه و به قيمت 60 هزار ريال در اختيار دانشجويان رشته مديريت بازرگاني مقطع كارشناسي ارشد قرار دارد.

 

فصل اول: مقدمه اي بر اقتصاد مديريت...................................................................... 3

سوالات چهار گزينه اي فصل اول................................................................................ 6

پاسخ سوالات چهار گزينه اي فصل اول........................................................................ 12

فصل دوم: تكنيك هاي بهينه يابي........................................................................... 15

سوالات چهار گزينه اي فصل دوم............................................................................... 20

پاسخ سوالات چهار گزينه اي فصل دوم....................................................................... 25

فصل سوم: تصميم گيري تحت شرايط عدم اطمينان و مخاطره ........................................... 29

سوالات چهار گزينه اي فصل سوم............................................................................. 35

پاسخ سوالات چهار گزينه اي فصل سوم..................................................................... 40

فصل چهارم: تقاضا و تخمين آن ............................................................................. 44

سوالات چهار گزينه اي فصل چهارم............................................................................ 51

پاسخ سوالات چهار گزينه اي فصل چهارم................................................................... 56

فصل پنجم: برآورد تقاضا...................................................................................... 60

سوالات چهار گزينه اي فصل پنجم............................................................................. 65

پاسخ سوالات چهار گزينه اي فصل پنجم..................................................................... 73

فصل ششم: نظريه توليد........................................................................................ 76

سوالات چهار گزينه اي فصل ششم............................................................................. 83

پاسخ سوالات چهار گزينه اي فصل ششم..................................................................... 90

فصل هفتم: نظريه هزينه ...................................................................................... 96

سوالات چهار گزينه اي فصل هفتم............................................................................. 102

پاسخ سوالات چهار گزينه اي فصل هفتم.................................................................... 108

فصل هشتم: ساختار بازار ..................................................................................... 113

سوالات چهار گزينه اي فصل هشتم........................................................................... 121

پاسخ سوالات چهار گزينه اي فصل هشتم.................................................................... 127

فصل نهم: ساختار بازار ......................................................................................... 131

سوالات چهار گزينه اي فصل نهم............................................................................... 137

پاسخ سوالات چهار گزينه اي فصل نهم....................................................................... 143 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved