تجارت الکترونيکی
نویسنده:
دکتر پيام حنفی زاده
مترجم:
سال نشر:
1386
صفحه:
305
نوبت چاپ:
1

تجارت الکترونیکی طی سالیان اخیر با استقبال گسترده جوامع بشری روبرو شده است.

شرکت‌ها و سازمان‌های ارائه دهنده کالا و خدمات همگام با سیر تحولات جهانی در زمینه تجارت الکترونیکی، در تلاش برای تفسیر ساختار منطقی و فیزیکی سازمان خود در این زمینه می‌باشند.

تجارت الکترونیکی راه و روش جدید کسب و کار، به‌صورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه‌ها و اینترنت است. در این روش فرآیند خرید و فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی در اینترنت صورت می‌گیرد.

کتاب حاضر در 3 فصل تنظیم شده است در فصل‌های ابتدایی، اصول تجارت الکترونیکی، تأثیر تجارت الکترونیکی بر رفتار مصرف‌کنندگان و تحقیقات بازار، تبلیغات در تجارت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی B2B و زیرساخت‌‌ها و شبکه‌های سازمانی را بررسی می‌کند.

در فصل‌های بعدی به مباحث پرداخت الکترونیکی، سیاست غربی، استراتژی تجارت الکترونیک و پیاده‌سازی و استراتژی کسب و کار الکترونیکی می‌پردازد.

در نهایت فصل‌های پایانی کتاب، به مباحث بازاریابی الکترونیکی، مدیریت تغییر، طراحی و مدل‌های مختلف در زمینه موانع استقرار تجارت الکترونیکی اختصاص دارد.

کتاب حاضر به‌گونه‌ای طراحی شده تا بتواند جایگاه خود را به عنوان یکی از منابع درس تجارت الکترونیکی برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مختلف پیدا کند.

مطالعه این کتاب برای اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و سایر کسانی که به‌نحوی در زمینه تجارت الکترونیکی فعالیت دارند، مفید خواهد بود.

کتاب «تجارت الکترونیکی» در 385 صفحه و به قیمت 4200 تومان به چاپ رسیده است.

عنوان................................................................................................................. صفحه

فهرست جداول و شکل‌ها......................................................................................... 6

پیشگفتار ناشر...................................................................................................... 11

مقدمه................................................................................................................. 12

بخش اول: اصول و مبانی تجارت الکترونیکی................................................................... 13

فصل 1: اصول تجارت الکترونیکی............................................................................... 14

فصل 2: تأثیر تجارت الکترونیکی بر رفتار مصرف‌کنندگان و تحقیقات بازار............................... 44

فصل 3: تبلیغات در تجارت الکترونیکی.......................................................................... 74

فصل 4: تجارت الکترونیکی B2Bو................................................................................ 83

فصل 5: زیرساخت‌ها و شبکه‌های سازمانی در تجارت الکترونیکی......................................... 102

فصل 6: پرداخت الکترونیکی...................................................................................... 120

فصل 7: سیاست عمومی: از موضوعات قانونی تا خصوصی........................................... .........133

فصل 8: استراتژی تجارت الکترونیکی و پیاده‌سازی.......................................................... 154

منابع و مراجع بخش اول........................................................................................... 169

بخش دوم: مراحل پیاده‌سازی تجارت الکترونیکی در سازمان........................................... ....171

فصل 9: استراتژی کسب و کار الکترونیکی..................................................................... 172

فصل 10: بازاریابی الکترونیکی................................................................................... 227

فصل 11: مدیریت تغییر............................................................................................ 256

فصل 12: طراحی.................................................................................................... 281

منابع و مراجع بخش دوم........................................................................................... 302

بخش سوم: مدل‌ها و تحقیقات صورت گرفته در زمینه موانع و بازدارنده‌های استقرار تجارت

الکترونیکی........................................................................................................... 304

فصل 13: مدل‌های مختلف در زمینه موانع استقرار تجارت الکترونیکی.................................... 305

منابع و مراجع بخش سوم......................................................................................... 384

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی اقتصاد

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved