تریسی توکوهاما اسپینوزا یکی از پیشگامان تحقیقات درباره روشهای نوین آموزش، بهویژه در زمینه یادگیری عمیق از طریق دورههای برخط، بوده است. تاریخچه نوآوری مملو از داستانهایی است که نشان میدهد چگونه ایدههای مختلف با یکدیگر ترکیب شده و به بینشها و فرصتهای جدیدی منجر میشوند. ترکیب علوم اعصاب یادگیری با فناوری، نمونهای از تلفیق دو دانش متفاوت است که بهطور همزمان و مستقل در حال پیشرفت هستند. تریسی، با تجربه کار در هر دو حوزه، موقعیتی منحصربهفرد برای بهرهبرداری از این ترکیب قدرتمند دارد.
پیشگفتار/ 11
نحوه استفاده از این کتاب/ 19
مقدمه/ 23
مهاجرت به آموزش برخط/ 25
فصل اول: آموزش برخط با استفاده از علم ذهن، مغز و تربیت/ 41
1-1. آموزش برخط با استفاده از علم ذهن، مغز و تربیت/ 41
1-1-1. توسعه حرفهای جدید معلمان/ 41
فصل دوم: ارتباط اهداف تدریس و یادگیری با علوم اعصاب: 40 روش آموزشی مبتنی بر شواهد/ 63
1-2. ارتباط اهداف تدریس و یادگیری با علوم اعصاب: 40 روش آموزشی مبتنی بر شواهد/ 63
فصل سوم: انتخاب ابزار/ 149
1-3-انتخاب ابزار/ 149
1-1-3. مثالهای عملی/ 150
2-1-3. درک از طریق طراحی/ 152
3-1-3.فعالیتها و منابع آموزشی/ 159
فصل چهارم: بازاندیشی زمان و مکان/ 191
1-4. بازاندیشی زمان و مکان/ 191
1-1-4. زمان مدرسه: تقویم تحصیلی/ 192
فصل پنجم: طراحی یادگیری و آموزش/ 217
1-5. طراحی یادگیری و آموزش/ 217
فصل ششم: از خانه برخط جدیدمان لذت ببریم/ 239
6-1. جشن: از خانه برخط جدیدمان لذت ببریم/ 239
منابع/ 251
درباره نویسنده/ 267
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
روانشناسی
|