درآمدی بر زیبایی شناسی تبلیغات -
نویسنده:
سحر اتحادمحکم
مترجم:
-
سال نشر:
۱۴۰۳
صفحه:
۱۱۶
نوبت چاپ:
۱

 مطالعات چند دهه اخیر روی مولفه‌های موثر در زیبایی شناسی تبلیغات نشان داده است، برای رسیدن به درک جامع از کارکرد تبلیغات از منظر زیبایی شناختی، ماهیت تجاری و زیبایی شناسی تبلیغات باید به طور همزمان مورد مطالعه قرار گرفته و این دو مقوله به یک همگرایی سوق داده شوند. کتاب حاضر درآمدی بر مفاهیم درهم تنیده زیبایی و تبلیغات است تا توجه پژوهشگران را به یک رویکرد پژوهشی- کاربردی موثر جلب نماید.

فصل اول: زیبایی شناسی

فصل دوم: تبلیغات و زیبایی شناسی

 

 

کتاب های در این موضوع

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©۲۰۲۵ Iranian Students Booking Agency. All rights reserved