برخلاف تصور رایج که موفقیت سازمانهای نوآور را صرفاً وابسته به داشتن یک استراتژی خوب میداند، واقعیت این است که عامل اصلی موفقیت، اجرای موثر وکارآمد این استراتژی است. سازمانهای نوآور موفق، علاوه بر طراحی استراتژیهای هوشمندانه، توانایی اجرای آنها را با انعطاف پذیری و چابکی بالایی دارند.این سازمانها با درک عمیق از منابع کلیدی خود، توانستهاند ضمن حفظ وتقویت این منابع، خود را در برابر تغییرات سریع و چالشهای غیر منتظره مقاوم سازند و بهطور مداوم در شرایط دشوار، به نوآوریهای جدید دست یابند. کتاب دیانای اجرای استراتژی با معرفی مدلهایی برای تقویت زیر ساختها، بهبود هماهنگی داخلی و افزایش انعطاف پذیری، راهکارهای عملی برای غلبه بر چالشهای اجرای استراتژی ارائه میکند و مسیر موفقیت سازمانها را هموار میسازد.
فصل اول:اجرای استراتژی درمحیط پر مخاطذه (دَنس) /25
فصل دوم: چابکی: نظم بدونانعطاف ناپذیری /51
فصل سوم: دی – ان – ای اجرای استراتژی /83
فصل چهارم: استراتژی /115
فصل پنجم: اجرا /153
فصل ششم: حاکمیت /183
فصل هفتم: ارتباطات /199
فصل هشتم: اندازهگیری / 229
فصل نهم: تغییر / 267
فصل دهم: یادگیری / 301
فصل یازدهم: بنیانگذاری واحد تخصصی برایساده سازی فعالیتها /329
فصل دوازدهم: تعادل: حرکت برلبه آشوب /347
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
مدیریت
|