مقدمه
فصل اول: چندفرهنگیگرایی و آموزش
فصل دوم: چندفرهنگی در آیینه اسناد
فصل سوم: آموزش چندفرهنگی در کانادا و انگلستان
فصل چهارم: خرده فرهنگ ها و ضرورت آموزش چند فرهنگی در ایران
فصل پنجم: مولفههای آموزش چندفرهنگی
فصل ششم: برنامه درسی فلسفه برای کودکان
فصل هفتم: الگوی برنامه درسی چندفرهنگی براساس معیارهای برنامه آموزش فلسفه برای کودکان
فصل هشتم: نتیجه گیری
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
علوم تربیتی
علوم تربیتی |