بازاریابی صنعتی
نویسنده:
رابرت پی. ویتال، جوزف گیگلیرانو، والدمار فوئرچ
مترجم:
علیرضا روستا، علی باقری، الناز علاف جعفری
سال نشر:
1403
صفحه:
918
نوبت چاپ:
1

هنر و علم بازاریابی فراتر از مفاهیم اولیه پیشرفت کرده است. تمایزات بین بازارهای مصرفی و صنعتی به حدی رشد کرده است که بسیاری از تعمیمات یک بازار، برای بازار دیگر قابل استفاده نیست. با این حال، دستورالعمل­های اساسی، چرخه تولید محصولات، آمیخته بازاریابی و پیشبرد فروش از مفاهیم مشترک هستند که هنوز در هر دو بازار استفاده می­‌شوند. مفاهیمی از قبیل ارزش مشتری، مالکیت بازار و مدیریت کل پیشنهادات منجر به ظهور ابعاد جدید در بازاریابی صنعتی شده اند. تلفیق این ایده­‌ها منجر به درک عمیق تر بازار می­‌شود. با این حال، تلفیق مذکور همیشه به گونه ای قابل کنترل برای دانشجویان انجام نشده است. کتاب «تجزیه و تحلیل و عملیات بازاریابی صنعتی» با مرور مفاهیم اولیه آغاز می‌­شود، سپس تفاوت بین بازارهای مصرفی و صنعتی را شرح می­‌دهد. مفاهیم به گونه ای ادغام می­‌شوند که هرکدام از دیگری پشتیبانی می‌­کنند و منبع یادگیری مهمی را در اختیار دانشجو قرار می‌­دهند.

فصل اول: مقدمه ای بر بازار یابی صنعتی

فصل دوم: محیط بازار یابی صنعتی:مشتر یان، سازمان ها و بازارها

فصل سوم: رفتار خر ید و خر ید سازمانی

فصل چهارم: محیط قانونی و حقوقی

فصل پنجم: مفاهیم و زمینه استراتژی کسب و کار

فصل ششم: تحقیقات بازار و تجز یه و تحلیل رقابتی

فصل هفتم: بخش بندی، هدف گیری و موقعیت یابی

فصل هشتم: توسعه محصول،خدمات و ارزش پیشنهاد

فصل نهم: نوآوری و رقابت پذیری

فصل دهم: قیمت گذاری در بازار یابی صنعتی

فصل یازدهم: برنامه ر یزی و توسعه کسب و کار

فصل دوازدهم: فروش صنعتی توسعه و مدیریت رابطه با مشتری

فصل سیزدهم: برندسازی صنعتی ایجاد و تقویت برند

فصل چهاردهم: زنجیره های تأمین و روابط کانال

فصل پانزدهم: ارتباطات بازار یابی

فصل شانزدهم: اخلاق کسب وکار و مدیریت بحران

 


تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved