استراتژی در سازمان های ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه معاملات املاک -
نویسنده:
آرش حاجی میرزایی
مترجم:
-
سال نشر:
1402
صفحه:
132
نوبت چاپ:
1

دانش بایسته و لازمه فعالیت در این واحد کسب و کاری را، ترکیبی از بخش های مختلفی از علوم اجتماعی به ویژه فرهنگ شناسی، علوم حقوق به ویژه آنچه مربوط به دانستنی هایی در زمینه های عقود معین و انواع وکالت و اختیارات وکیل و اسناد عادی و رسمی و غیره است وً علم روانشناسی، تحلیل های رفتاری و شناخت تیپ های شخصیت و تمام دانش کسب و مخصوصا کار از MBA تا DBA و دانش کارشناسی املاک و مستغلات خواهد بود. با توجه به اینکه متأسفانه تاکنون این مجموعه علوم، در قالب هیچ رشته تحصیلی ای در دانشگاه های تحت تأیید وزارت علوم در کشور ایران، ارائه نمی گردد، لذا بر آن دانستم که نقش اندکی در ارتقا دانش، همکاران عزیزم تحریر و نشر مجموعه ای از کتبی که این مهم را فراهم آورد، داشته باشیم. کتابی که در دست دارید، تحت مضمون آنچه که یک مدیر و مشاور ارشد فعال و یا علاقمند به بیزینس در حوزه املاک و مستغلات شغل مشاوره املاک از تصمیمات راهبری بداند، به همین منظور تهیه گردیده است. تصمیمات راهبردی در اصطالح آ کادمیک مدیریت با عنوان استراتژی قلمداد می شود، که به نظر بنده، از جمله ی مقدم ترین دانسته ای است که فعالان هر کسب و کاری، به آن نیازمندند.

فصل اول: ورود استراتژی به صنعت کسب و کار

فصل دوم: رابطه استراتژی با اهداف سازمان

فصل سوم: استراتژی و ماموریت سازمان

فصل چهارم: ارتباط استراتژی با منابع سازمانی، فرهنگ سازمانی، توانمندی سازمان

فصل پنجم:: تعاریف استراتژی

فصل ششم: ارتباط استراتژی با مزیت رقابتی سازمان

فصل هفتم: سطوح استراتژی در سازمانها

فصل هشتم: ارتباط استراتژی با رضایت مشتری

فصل نهم: رابطه بین وفاداری و رضایتمندی

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت
مديريت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved