آموزش ازدواج موفق(کتاب کار) -
نویسنده:
دکتر الهام فتحی
مترجم:
-
سال نشر:
1402
صفحه:
123
نوبت چاپ:
1

برنامه های آموزش ازدواج، به زوج ها اطلاعاتی در مورد راه های حفظ و بهبود رابطه شان پس از ازدواج و جلوگیری از درگیری های شدید ارائه می دهد. این برنامه ها برای کمک به زوج ها برای موفقیت بیشتر در تحقق آرزوهای ازدواجی شاد و سالم طراحی شده اند، زیرا ازدواج های سالم در هر جامع های حیاتی است و رابطه ای که به خوبی کار می کند، به نفع همه افراد از جمله زوجین، خانواده ها و جامعه است.

5 سال اول ازدواج، اغلب به عنوان چالش برانگیزترین سال ها برای زوج ها شناخته می شود که بستگی به نحوه برخورد زوج ها با تعارضات رابطه ای دارد که در نتیجه بر ثبات و رضایت زناشویی بلندمدت آن ها تأثیر می گذارد.

محققان و متخصصان سلامت روان تلاش کرده اند تا برنامه هایی را توسعه دهند که به زوج های تازه ازدواج کرده کمک کند تا دانش و مهارت های ضروری برای یک ازدواج پایدار را توسعه دهند.

با فراهم کردن تمارین آموزشی پیشگیری از جدایی و تحکیم رابطه زوجی و آموزش مهارت هایی که در بخش های مختلف آن آمده است، زوجین را به دانش و مهارت های لازم برای دستیابی به یک رابطه مستحکم زوجی مجهز می سازد. لازم به ذکر است که این کتاب کار برگرفته از کتاب 12 ساعت تا ازدواج باشکوه مارکمن و همکاران،  کاربرگ های این برنامه است.

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی روانشناسی
روانپزشكي

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved