مدیریت با ماموریت ها -
نویسنده:
پابلو کاردونا-کارلوس ری
مترجم:
سعید حسنی دوغ آبادی-فرزانه شریعتی
سال نشر:
1401
صفحه:
237
نوبت چاپ:
1

چند دهه پیش، مدیران نیاز شدیدی به درک ارتباط بین مفاهیم «هدف»، «ماموریت» و «استراتژی سازمانی» پیدا کردند، زیرا اندیشه مدیریتی شروع به پذیرش ایده «هدف» کرده بود. کتاب «مدیریت با ماموریت‌ها» با ارائه مدل‌ها و ایده‌های کاربردی رویکرد ماموریت‌محور، مانند کارت امتیازی ماموریت‌ها، ماتریس وابستگی متقابل، ارزیابی یکپارچه و ماموریت‌های مشترک، تلاش می‌کند ارتباط معناداری بین هدف، ماموریت و استراتژی ایجاد کند. از نظر نویسندگان سازمان‌هایی که ماموریت‌ها، چشم‌اندازها و ارزش‌های روشن و قانع‌کننده‌ای دارند، با کمک به ایجاد حس هدف و معنا، با افزایش نرخ مشارکت کارکنان روبرو هستند و در نتیجه عملکردی بهتر و پایدارتری دارند

فصل نخست: آیا ارتباطی بین هدف شرکت و عملکرد آن وجود دارد؟..

فصل دوم: شیوه‌های متفاوت مشاهده یک سازمان

فصل سوم: محدودیت‌های مدیریت بر مبنای اهداف

فصل چهارم: دلیل وجود شرکت‌ها چیست؟

فصل پنجم: مأموریت‌ها: شرکت به خاطر چه کسی وجود دارد؟

فصل ششم: ارزش‌های فرهنگ متعادل

فصل هفتم: استقرار هدف

فصل هشتم: ابزارهایی جهت مدیریت هدف

فصل نهم: رهبری بر مبنای مأموریت

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت
مديريت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved