راهبردهاي درمان شناختي رفتاري كودكان و نوجوانان مضطرب و افسرده
نویسنده:
ادواردوبونگه-فاوير مانديل-آندرس جي-مارتين گومار
مترجم:
نفيسه فرخي-محسن لعلي-عصمت مقصودي گنجه
سال نشر:
۱۳۹۹
صفحه:
۴۵۵
نوبت چاپ:
۱

 مقدمه/۳۱

 بخش اول:جلسات اولیه

 ماژول ۱: بیایید شروع کنیم/۵۷

 ماژول ۲: درک مشکلاتمان/۷۱

 بخش دوم. مقابله با اضطراب/

 ماژول ۳: آموزش روانی برای اضطراب/۱۰۹

 ماژول ۴: راهبرد‌های آرام‌سازی/۱۴۳

ماژول ۵: راهبرد‌های شناختی برای اضطراب/۱۵۵

ماژول ۶: راهبردهای‌های مواجهه‌سازی/۱۷۵

ماژول ۷: راهبردهایی برای اضطراب اجتماعی/۲۰۵

 بخش سوم: بررسی افسردگی

 ماژول ۸: آموزش روان‌شناختی برای افسردگی/۲۱۹

 ماژول ۹: فعال‌سازی رفتاری/۲۲۹

 ماژول ۱۰: راهبردهای شناختی برای افسردگی/۲۵۳

 ماژول ۱۱: راهبردهای شناختی برای افسردگی/۲۹۱

 ماژول ۱۲: حل مسئله/۳۱۷

 ماژول ۱۳: مهارت‌های اجتماعی/۳۳۳

 ماژول ۱۴: مقابله با خشم/۳۵۳

 بخش چهارم: جلسات پایانی

 ماژول ۱۵: پشتیبانی از مسائل/۳۹۳

 منابع/۴۲۱

 نمایه/۴۳۱

 

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی روانشناسی
روانشناسی

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©۲۰۲۵ Iranian Students Booking Agency. All rights reserved