فرانچایزینگ؛ خلق کسب وکارهاي زنجیره اي منتشر شد
کتاب "فرانچایزینگ؛ خلق کسب وکارهاي زنجیر هاي" نوشته ریک گراسمن، مایکل. جی. کاتز و ترجمه منصوره وهاب زاده، سید ابراهیم دراجی و علی نجار به قیمت 55000 تومان توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به چاپ رسید.

 
Alternate Text

براي بسیاري از کارآفرینان بلندپرواز، ایجاد کسب وکاري که متعلق به خودشان باشد ، امري چالش برانگیز محسوب می شود. با وجود ایده ها، محصولات و خدمات بی نظیري که در بازار به چشم می خورد، تصور ایجاد جایگاهی جدید در بازار امري دور از ذهن به حساب می آید با این حال، حتی اگر بدانید درصدد ایجاد چه نوع کسب وکاري هستید، سختی هاي بی شماري در برابر شما وجود دارد که مانع تبدیل ایده هاي کارآفرینانه ي شما به واقعیت می شوند.

 حق امتیاز، کارآفرینی را براي هزاران نفري که به تنهایی نمی توانند کسب وکار خود را شروع کنند، امکان پذیر می سازد و علاوه براین، به کسانی که می خواهند کسب وکارشان از سطح موفقیت هاي محلّی به موفقیت هاي ملّی ارتقا یابد، نیز کمک می کند.

این کتاب درباره ی اثر مثبت حق امتیاز بر وضع زندگی مردم، جوامع و اقتصاد کشورها در سرتاسر دنیا مطالب مفیدی ارائه کرده است. همچنین آخرین اطلاعات آموزشی، نکات و فوت وفن هاي کار را براي شما به ارمغان می آورد و تجربه ها و داستان هایی را از متخصصان حق امتیاز بازگو می کند.

 این کتاب شامل سه بخش و 15 فصل می باشد. "خرید و عملیات حق امتیاز "، کسب وکارتان را حق امتیازي کنید"،" 10توصیه براي حق امتیاز" عناوین بخش های این کتاب است.

 علاقه مندان برای تهیه این اثر می توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خيابان انقلاب - بين فلسطين و چهار راه وليعصر- فروشگاه و نمايشگاه دائمي كتاب جهاد دانشگاهي مراجعه و یا با شماره تلفن 02166487625تماس حاصل نمایند.