مطالعه مردم، آداب و رسوم و توانمندیهای زیرساختی بهویژه در نگاه آمارهای مقایسهای نقشه راه، بزرگترین و مهمترین راهبرد ورود به بازارهای پرمنفعت، پیچیده و در عین حال پرتلاطم، یعنی صادرات را میسر میسازد و سبک بازارگردی و بازارشناسی ساده و سریع را فراهم میسازد. کتاب حاضر که درواقع اطلس شناسایی 26 کشور و قارۀ دارای مزیتهای متعامل با بازارهای کشور عزیزمان است، بهعنوان سکو و روش مطالعۀ یکپارچه پیشنهاد شده است.
به هر حال، حاصل تلاشهای انجامشده اثر حاضر است که مؤلفان سعی میکنند در حرکتهای تکمیلی بعدی آن را گستردهتر و بهروزتر ارائه دهند. در این مسیر از همه دوستان، دانشپژوهان و دانشجویانی که یاریرسان بودهاند سپاسگزاریم و انتظار میرود با راهنماییهای ارزنده مخاطبان بتوانیم شبکههای مقایسهای بهتر و مؤثرتری را ارائه کنیم.
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
اقتصاد
|